donderdag 30 juli 2009

Dobermann: Dayka

Hallo,
Mijn naam is Dayka, hier bij mij thuis noemen ze me ook vaak prinses Dayka.
Omdat ik zo fier ben en ik zo verwend wordt.
Ik ben een dwergpincher.
Ik eet bij mijn "papa" en slapen doe ik bij mijn "mama".
Ik kom ook zeer goed overeen met mijn grote broer Pucky (witte keeshond), hij neemt het altijd voor mij op en ik kan hem lekker domineren.
Als hij dan kwaad wordt, kruip ik vlug bij mama of papa onder de pullover en daar val ik dan weer in slaap.
Spijtig weet ik niet wat er met mijn echte broer is, heeft hij ook een goede thuis gevonden?
Wij vragen ons dat hier dikwijls af.
Dus als er iemand weet hoe het met hem gaat, laat dan eens iets weten.
Wij zaten in de woefkesranch in de zomer van 2000, ik ben geadobteerd in augustus 2000.
En ik zat daar samen met mijn broertje.
Laat me aub weten hoe het met hem gaat.
Nog vele groetjes en dank u, woefkesranch, voor de goede verzorging.
Dayka

Meer foto's van deze Dobermann

Geen opmerkingen:

Een reactie posten